Markkinointi

Tivoli Seiterä

ID Brändistrategia Kanavastrategia Oma media Toimintaympäristö Sisältömarkkinointi Viraalimarkkinointi Viestinnällinen suunnittelu Kampanjasuunnittelu

Hauskuus kuuluu kaikille. Tivoli Seiterä on yksi Suomen kolmesta suuresta kiertävästä tivolista – ainutlaatuinen hupikaravaani, joka vie iloa sinne, missä ihmiset sitä tarvitsevat. Uudistunut Seiterä haluaa näyttää historian ja pitkät perinteet ylpeästi, tämän päivän rennolla twistillä. Kerrontaa on viety erottuvaan, ajanmukaiseen ja vetovoimaiseen suuntaan digitaalisia keinoja vahvasti hyödyntäen. Ja vauhti sen kuin kiihtyy!

Projekti

Hauskuus kuuluu kaikille on hupilupaus, joka todentotta pitää kutinsa – myös yhteistyössä. Vauhdikas ja innostava yhteistyö sai alkunsa uudistuksesta, jossa Seiterästä keskityttiin luomaan aiempaa laajempia kohderyhmiä palveleva tivoli. Yhdessä tekemällä on kirkastettu sekä palvelua, viestintää että markkinointia. Yrityskuva on nostettu sille upealle tasolle, mitä toimintaympäristö ja palvelu ovat tivolikentällä jo aiemminkin olleet. 

Seiterä haluaa tuoda tarjolle huvittavaa viihtymistä lapsiperheiden lisäksi myös nuorille kaveriporukoille ja aikuisille. Seiterän omalaisen tarjonnan esiintuomista, viestintää ja markkinointia lähdettiin kirkastamaan juuri näiden kohderyhmien silmissä. 50-vuotisjuhlavuoden kynnyksellä uudistunut Seiterä haluaa näyttää historian ja pitkät perinteet tämän päivän hengessä – hauskuus on aina muodissa. 

Tulokset

Usean mainostoimiston kautta kiertäen viimein löysimme sen meille oikean, Nitroidin. Olemme saaneet jättää markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen osaavien ja innostavien ihmisten hoidettavaksi ja keskittyä omaan päätoimeemme, huvin ja ilon kuljettamiseen paikkakunnalta toiselle. Yhteistyö nitroidilaisten kanssa on ollut helppoa, mutkatonta ja hauskaa – usein lopputuloksen nähtyäni olen hämmästellyt miten tarkalla korvalla meitä olikaan kuunneltu, kun ajatusten raakileet ja nopeat heitot ovat jalostuneet valmiiksi kompaktiksi paketiksi. Yhteistyö Nitroidin kanssa on tuonut myös henkilötasolla lisää buustia päivittäiseen työhön ja opettanut etsimään koko ajan uusia kehityskohteita. Koska mahdoton ei asu meillä eikä Nitroidissa.
MARI SEITERÄ
hallintojohtaja, Lady of the Funfair
Vuoden 2016 50-vuotisjuhlakiertueen rekvisiitan, oheistuotteiden ja teemojen toteutuksesta yhdessä näiden luovien ja luotettavien ihmisten kanssa olemme erityisen ylpeitä. Yrityksemme visuaalinen ilme on sekä raikas että selkeä ja viestintämme ajan hermolla. Vanhat ja uudet yhteistyökumppanit ovat ilolla noteeranneet tämän positiivisen kehityksen ja se on kasvattanut myös valtakunnallista tunnettuuttamme.
TUOMO SEITERÄ
Tivolin johtaja
+ 185 %
Facebook-sivutykkääjien kasvu kauden 2017 aikana
+ 100
arvottua rannekketta ja muita palkintoja joka kausi somessa
291 713
yksittäisellä postauksella tavoitettua ihmistä