Markkinointi

Turun yliopiston sidosryhmälehti Aurora

ID Verkkopalvelu UX design Front-end Viestinnällinen suunnittelu Digipreesens

Vahvaa vaikuttajaviestintää. Turun yliopiston sidosryhmälehti Aurora digitalisoitiin omille joukoille innostavaksi ja kohdeyhmiä koukuttavaksi. Tavoitteena oli luoda uudenlainen, visuaalisesti vahva ja selkeästi jäsennelty sidosryhmäjulkaisu, joka innostaa luomaan sisältöä – ja jakamaan sitä. Strateginen UI/UX-ajattelu ja keskittyminen mobiili-käyttäjiin ovat keskiössä, kun uudelleenajatellaan palvelua.

Tutustu: http://www.auroralehti.fi

Projekti

Viestinnällisesti sidosryhmäjulkaisu suunniteltiin tukemaan yliopiston tuottaman sisällön jakamista laajemmille sidos- ja kohderyhmille. Tavoitteena oli luoda alusta, joka tukee ja helpottaa kiinnostavan ja innostavan viestinnän tuottamista ja jakamista. Käyttöliittymän suunittelussa keskiöön otettiin Turun yliopiston strateginen ja arvokas sisältö – joka ansaisee tulla löydetyksi. Vahva sisältö kaipasi tuekseen visuaalisesti vahvan ja omanlaisen ympäristön. Käyttäjälähtöisen strategisen suunnittelun ja palvelukonseptin uudelleenmuotoilun kautta luotiin tehokkaasti viestivä, toimiva ja tehokas digialusta. 

Tulokset

Auroran verkkolehtiversio on entistä monimuotoisemmalla sisällöllään houkutellut uutta lukijakuntaa juttujensa pariin.