Kaikki työt

HelsinkiEast

Ihana, ihanampi, HelsinkiEast – vain kivenheiton päässä Helsingistä! Itä-Uusimaa kätkee sisäänsä niin Porvoon tunnelmalliset pikkuputiikit, Loviisan idylliset merenrantamaisemat, Lapinjärven vehmaan miljöön kuin Sipoon kauniin saaristonkin. Nyt alueen helmet niin ravintoloiden, kahviloiden, majoitus- ja kokouspaikkojen kuin designinkin osalta on koottu yksiin kansiin – tervetuloa ihastumaan!

Jyväskylän yliopisto

Kauniilla puistokampuksella sykkii monitieteinen tiedeyliopisto – ihmisläheinen yhteisö, jonka 2500 asiantuntijaa ja 15 000 opiskelijaa etsivät ja löytävät vastauksia huomispäivän polttaviin kysymyksiin. Nyt Jyväskylän yliopisto aikoo vaalia tutkimuksen ja koulutuksen tasapainoa sekä ajattelun avoimuutta – sytyttää taidon, tiedon ja intohimon elää viisaasti ihmiskunnan parhaaksi.

Turun yliopiston sidosryhmälehti Aurora

Vahvaa vaikuttajaviestintää. Turun yliopiston sidosryhmälehti Aurora digitalisoitiin omille joukoille innostavaksi ja kohdeyhmiä koukuttavaksi. Tavoitteena oli luoda uudenlainen, visuaalisesti vahva ja selkeästi jäsennelty sidosryhmäjulkaisu, joka innostaa luomaan sisältöä – ja jakamaan sitä. Strateginen UI/UX-ajattelu ja keskittyminen mobiili-käyttäjiin ovat keskiössä, kun uudelleenajatellaan palvelua.

Tutustu: http://www.auroralehti.fi

Tivoli Seiterä

Hauskuus kuuluu kaikille. Tivoli Seiterä on yksi Suomen kolmesta suuresta kiertävästä tivolista – ainutlaatuinen hupikaravaani, joka vie iloa sinne, missä ihmiset sitä tarvitsevat. Uudistunut Seiterä haluaa näyttää historian ja pitkät perinteet ylpeästi, tämän päivän rennolla twistillä. Kerrontaa on viety erottuvaan, ajanmukaiseen ja vetovoimaiseen suuntaan digitaalisia keinoja vahvasti hyödyntäen. Ja vauhti sen kuin kiihtyy!

Lappeenrannan teknillinen yliopisto, LUT

Kansainvälinen, kansainvälisempi, LUT. Miten kapea-alainen suomalainen yliopisto voi profiloitua kansainväliseksi tiedeyhteisöksi ja niittää tulosta kansainvälisessä yliopistokentässä? Keskiöön nostettiin brändin johtaminen ja hallinta sekä yhteisön aito identiteetti.

Savonlinja

Suomen elämänmakuisin bussiyhtiö. Selkeällä strategialla ja määrätietoisella yhteistyöllä uudistimme perinteikkään vuonna 1924 perustetun bussiyhtiön brändin – ja samalla muutettiin unohtumattomasti Suomikuvaa.

Katso Linjalla 2016 -somekampanjan tulokset

Neo-Carbon Energy

Suomen suurin uusiutuvan energian hanke, jossa ratkaisuna on täysin uudenlainen uusiutuviin energialähteisiin perustuva energiajärjestelmä. Visiona tulevaisuuden energia, joka on päästötöntä, kustannustehokasta ja riippumatonta. Innovatiivinen ajattelu tarvitsi tuekseen innovatiivista ajattelua.

Kaslink

Parhaat maitotuotteet tulevat Kouvolasta. Monipuolinen elintarvikevalmistaja kasvattaa hyllytilaansa periaatteistaan tinkimättä. Brändityöstä liikkeelle lähtenyt yhteistyö on laajentunut puhutteleviksi tuotebrändeiksi.

Betonihelvetti

Kouvola – kaupunki täynnä sydämellistä elämää ja betonista asennetta. Jatkuva morkkaava monologi käynnisti kaupunkilaisissa hyvänpuhumisen, tarpeen puolustautua. Luotiin herättelevä vastavoimakampanja, joka hakee voimansa kaupungin identiteetistä ja kouvolalaisten aidosta halusta puhua hyvää omasta kotikaupungista.

Itä-Suomen yliopisto, UEF

UEF – rajoja rikkova, lupaukset lunastava tieteen moniottelija. Uusi yliopisto aloitti toimintansa 2010. Murroksessa olevan yliopiston fuusioinnissa keskiöön nostettiin yliopiston identiteetin vahvistaminen, brändin johtaminen ja hallinta.

Kouvolan Lakritsi

Lakritsin ystävät tietävät, että Kouvolan Lakritsi on Suomen parasta lakritsia. Jos on Suomen paras, onko kaikki jo tehty? Tuloksia lähdettiin hakemaan tiiviillä yhteistyöllä, jossa hauskuus ei ollut kaukana.

HoviRuoka

HoviRuoka on tuore tulokas, joka innovatiivisuudellaan valtaa tilaa hyllyiltä ja kuluttajien sydämistä. Uudella brändillä liikkeelle lähtevä laaja liiketoiminta vaati analyyttista ja nopeaa reagointia sekä rohkeutta muuttuakseen evästen aateliksi. 

Sako

Kuinka todennetaan ammuksen liikevoimaa, energiaa, laatua ja tehoa myynnissä kunnioittaen kansainvälisen ase- ja ammusvalmistajan eettistä ja arvopohjaista toimintamallia? Tavoite oli vahvistaa premium-brändi -mielikuvaa sekä lisätä suomalaisen ammusvalmistajan kiinnostavutta ja houkuttelevuutta kansainvälisillä markkinoilla.